sobota, 19 września 2015

Jedno jest tylko w życiu szczęście kochać i być kochanym ...

Dzisiaj po pięciu latach związku z Rozalinem,stanę się Panią Penchev. Moją świadkową jest Martyna Nowakowska<żona Janka> a świadkiem Rozalina jest Nikolay.
- Vanesssa ty jeszcze w łóżku??Wstawaj do jasnej Anielki co za panna Młoda.
-Martusia ty się chyba bardziej ode mnie przejmujesz tym ślubem..
-Tak jak ty i Rozalin jesteście tak nie odpowiedzialni to oczywiście że ja się przejmuję.
Ktoś zapukał do drzwi:
-Zapchlone Penchevy wypierdalać nie wpuszczę was-wydarła się moja przyjaciółka.
-Ekheem jeszcze płci nie zmieniłyśmy.
-Sabina,Olcia przepraszam ale te pchlarze przyłażą żeby naszą Vanessę oglądać a to pecha przyniesie!
-Jezusie Maryjo i świeci Vanassa już do łazienki przebrać się w coś wygodnego!!
Ja pobiegłam do łazienki się przebrać,a jak wychodziłam usłyszałam głos naszego kamerzysty<nie nie jest nim Ignaczak>
-Mamy i Pannę Młoda nie gotową ,to lecę do Pana Młodego możne on już gotowy .
-Dobrze Panie Jurku
Ola ułożyła mi włosy,Sabina zrobiła mi makijaż:
-Dziewczyny nie chcę być nie miła ale zajmijcie się sobą a z suknią sobie sama poradzę.
-Dobra tylko nam nie ucieknij-zażartowała Sabina
-Sabina za długo na to czekałam żeby dzisiaj uciekać.
Jak dziewczyny wyszły zaczęłam myśleć za niecała godzinę będę żoną Rozalina..
W końcu założyłam sukienkę i buty<w których brakuje mi jedyne 5 cm do Rozalina>.
Wyszłam pokoju przy wejściu czekał już mój brat<błogosławieństwa nie przyjmujemy z racji iż rodzice Rozalina i jego najstarszy brat nie pogodzili się z tym że jestem od niego starsza o trzy lata a moi i Łukasza rodzice zostawili nas i wychowaliśmy się w domu dziecka>
-Vansessa już myślałem że się rozmyśliłaś.
-Żartujesz sobie? Kocham Rozalina i chcę z nim przeżyć całe życie.
-Czeekajcie jeszcze ja!
-A na mnie narzekałaś że się spóźnię o Martyna,Martyna.
Martyna wyglądała olśniewająco w sukience która delikatne maskowała jej brzuszek.
Pod urzędem czekał już Rozalin z Nikolayem. Widziałam na twarzy mojego przyszłego męża że się czymś strasznie denerwuje.:
-Kochanie co się dzieje?
-Niki zapomniał obrączek,zaczekaj chwilę i zaraz wrócimy.
-Dobrze kocham Cię!
-Ja ciebie tez misiek!
-Nikolay!!!
-Tak?
-Sądzisz że jak trzy lata jestem twoją żoną to nie wiem że byś zapomniał obrączek? Masz.
-Sabina kocham Cię!
Naszedł czas przysięgi małżeńskiej:

Świadomy praw i obowiązków wynikających z założenia rodziny, uroczyście oświadczam, że wstępuję w związek małżeński z Vanessą i przyrzekam, że uczynię wszystko, aby nasze małżeństwo, było zgodne, szczęśliwe i trwałe.

~Świadoma praw i obowiązków wynikających z założenia rodziny, uroczyście oświadczam, że wstępuję w związek małżeński z Rozalinem i przyrzekam, że uczynię wszystko, aby nasze małżeństwo, było zgodne, szczęśliwe i trwałe.

Wymieniliśmy się obrączkami podpisaliśmy akt i przy wyjściu z urzędu. Zawodniczki Reprezentacji Polski w siatkówkę po lewej stronę,Bułgarzy po prawej.dziewczyny zaserwowały mikasami chłopaki odebrali.Nie potrafię tego wam zobrazować ale przechodziliśmy nad latającymi nad głowami Mikasami.Później na sali zatańczyliśmy nasz pierwszy taniec miny gości po zakończonym tańcu mniej więcej : :O i pytania: Jak ty nauczyłaś go tańczyć ?
******
Rozalin tańczący? Kto by chciał go zobaczyć w tej wersji?
Plan był inny jak zaczęłam pisać ale na <nie>szczęście bloger nie zapisał pozostałej cześć i musiałam zmienić plan wydarzeń :D
Pytanko:Podobają się ? Pisać dalej?



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz