czwartek, 17 września 2015

2."Zemsta zawsze jest słodka..."

Masz dwadzieścia lat pozjadałaś wszystkie rozumy,nie słuchasz nawet Duśka nie przemówiła mi do rozumu<moja siostra bliźniaczka>.Jak ja to wtedy mówiłam? Och tak :"On mnie kocha ! Wiek nie ma różnicy!"Tak Nina wiek nie ma różnicy przecież ty miałaś dziewiętnaście lat on jedyne trzydzieści dwa. Poznałaś go jak gram jeszcze w Jastrzębiu w twoim rodzinnym mieście ale nadszedł Jastrzębia nie było stać na kogoś takiego jak on,więc przejęła go Resovia. Przyjechałam do Rzeszowa chcąc zrobić mu niespodziankę.Ochrona traktowała mnie jak swoją,wiec bezproblemowo mnie wpuścili drzwi do szatni były uchylone usłyszałam tam rozmowę mojego partnera z Olkiem i Jochen'em:
-Powiedz jej prawdę całe życie będziesz ja okłamywać?-O.
-Widzisz nasz koleżka chce się powadzić z gówniarą-J.
-Dajcie spokój lecę bo Julka coś podejrzewa.
-Hej,może przedstawisz mnie swoim kolegom?Ohhh co się stało kochanie?Czyżby Julka się dowiedziała jak mi przykro...
-Ani się waż jej o czym kol wiek mówić..
-Co mi zrobisz? Ty nie masz na mnie haka a ja mam.
-Czego chcesz?
-Ja niczego,żegnaj "kochanie"-powiedziałam z przesyconą zgryźliwościom.
-Nina zaczekaj...
Tak było to pięć lat temu dzisiaj siatkówka  przychodzi do mnie do mojego miasta .Aduśka zgodziła się wpleść ten niecny plan w życie..
Ja przefarbowałam włosy,dorobiłam kilka kolczyków,powiększyłam swoją kolekcję tatuaży.I tak oto jestem statystykiem SKRzAtów.A za to moja siostrzyczka wygląda tak jak ja pięć lat temu.W zwiewnej sukience i trampkach-taka nie pozorna blondynka to trenerska Zaksy-Kędzierzyn-Koźle.On gra w Lotosie jako kapitan,wyobraźcie sobie trzy dni rozgrywek Zaksa,Skra,Lotos i Jastrzębski Węgiel. Dzisiaj gospodarz zagra z Jastrzębiem o 15 a o 19 zagra Zaksa z Lotosem.Po szybkim 3:0 dla nas przyszłam ze swoim mężem na mecz podopiecznych mojej siostry.Wojtek oczywiście na przekór naszemu małżeństwu i więzów krwi jest za Gdańskiem ,oby nasze dziecko wdało się w matkę jeśli chodzi o sport.Podopieczni mojej siostrzyczki rozgromili Gdańsk 3:2,MPV dla Zaksy odebrał Ell Capitano-Misiek Kubiak ,dla Lotosu Kapitan.Wysłałam szybciutko sms'a do Adrianny:"Działaj"po chwili widzieliśmy jak Kapitan udziela wywiadu podbiega Adrianna i namiętnie całuję później jak szepcze do ucha:"Zemsta zawsze jest słodka..."


********
Kto jest głównym bohaterem?
Podoba się ?
Pozdrawiam do napisania...

1 komentarz: